>***örümcek işi bluz

25 Mayıs 2010 eminesozener

>

bu bluzu kızıma geçen yıl ördüm..tığ ile çalıştım.hiç dikişsiz bitirdim.bel kısmındaki banttan başladım,yukarı doğru düz çıktım,kol oyuntusuna gelince istediğim kol uzunluğu için artırdım.yakaya V formunu vermek için ortadan ikiye ayırıp hiç eksiltmeden düz çıktım…arka bele kadar ördüm.
beldeki bant kısma sık sık batarak valon oluşturdum ve aşağıya doğru istediğim uzunluğu elde ettikten sonra örgümü tamamladım..etek kısmı bi kerede tüm bel çevresini dolaşarak hiç dikişsiz oluyor…


Posted by Picasa

Entry Filed under: 2010 model örgüler,çocuk örgüleri,bayan örgü bluzlar,en çok beğenilen örgüler,kolay tığişi örgü cepken yelek..

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sayfalar

Kategoriler

Takvim

Mayıs 2010
P S Ç P C C P
« Nis   Haz »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts

 
