>***arsaköy den manzaralar

12 Şubat 2010 eminesozener

>

eveeeeettttttttttt……15 tatil geldi geçti…biz de memlekete gittik….güzel yerler gördük,temiz hava aldık..tabi boş durmadım hacerin çeyizinden görüntüler aldım…bu arada ablama şal ördüm,babama süveter ama onları çekemedim….benim köyüm..3000 rakımlık torosların-AKDAĞın eteğinde…rakımı 1000 metre…kar mayısa kadar kalkmaz dağlarından..akarsuları görüntüleyemedim bi daha kine inşallah..her taşın altından su çıkar.. yazın bile 15 saniye tutamazsınız elinizi içinde…saklıkentin 10 km üstünde-fethiye ye 50 elmalıya 100 antalya ya  200 km mesafede…yolunuz düşerse bir gün muhakkak uğrayın suyundan için meyvelerinden özellikle elmasından yiyin,köyümün misafirperver insanlarıyla tanışın…3000 nüfus var ama bi o kadarı da dışarıda..ARSAKÖY  adı..arısu dan gelmiş ismi ya da arsada kırallığından…..

Entry Filed under: arsaköy-fethiye

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sayfalar

Kategoriler

Takvim

Şubat 2010
P S Ç P C C P
« Oca   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Most Recent Posts

 
