>***PEMBE ŞAPKA

18 Ekim 2009 eminesozener

>
LÜTFEN YORUM BIRAKIN!!!
 resimlerin büyük hali için üstüne tıklayın…

 Bugün sizlere kızım için yeni ördüğüm şapkayı sunacağım..fotolar çok iyi olmadı ama ….

normal pembe bir ip ile ,renkli kelebek ipi karıştırdım…4 numara tığ ile ortasından başladım.3-4 zincir çekip kapattım.çakma sık iğne yaptım..yani ipi tığa alıyorsunuz ama sık iğne gibi bir kerede çekiyorsunuz..sık iğnelere her sırada ikişer bazen aralarda olmak suretiyle artırma yaptım.ama yuvarlağın marullaşmaması lazım bu modelde.kafanın üstünden biraz geniş(ben11 sıra ve 20 cm,yaklaşık 1 karış genişlikte ördüm)yuvarlağı elde edince,7 sıra ,artırma ve eksiltme yapmadan dolaştım.daha sonra iki kat yaptığım pembe ipe geçtim.

   6 sıra sık iğne yaptım ama ilk sırada kafa genişliği kadar olabilmesi için aralarda eksiltmelisiniz..bununiçin 3-4 defa denemelisiniz..daha sonra 20 ilmeği ikili trabzan ördüm(üstüne alıp 3 te çektim)2.sırada  da20, üçüncü sırada 18 ilmek ördüm..yanlardan birer adet eksilttim.3. sıradan sonra tersini yapıp alta katlanacak olan yeri hazırlıyoruz.yani 4.sıra 18 trabzan,5.sıra 20 adet,6.sıra da 20 adet…sonra bu 3 sıralık kısmı alta katlayıp dikiyoruz.

 ebruli herhangi uyumlu bir iple katlı gül ve simli iple yaprak örüp diktim..ortasına da iri bir düğme kondurdum..nasıl güzel olmuş mu?

Entry Filed under: elişi örgü şapka,gül yapımı

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sayfalar

Kategoriler

Takvim

Ekim 2009
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most Recent Posts

 
